Ahad, 13 Mac 2011

aPE niEyy !!!!!!!!!!!!

Esok hari paling bhgie
Awak ajak saya kuaw sama sama
 tapi saya ada hal,,sorry...

saya dapat sms
Awk bagitahu kawan lame awak
 add awk kt facebook
tpi saya buat biasa je
kawan lah.... saya tak marah pon tapi
sebenarnya saya cemburu sikit 
cuma saya tak nak cakp je

hari ini awak mintak izin keluar dengan si dia.
saya kata "nak buat pe"??
awk merajuk, awk kate saya x sporting..
baik pergi lah
saya tak ada hak nak halang awak,.

masuk hari ini dah seminggu awak menyepi
saya coll awk dari minggu lepas
tapi satu pon awk x angkat.. awak ke mana..???
saya risau tau !!

saya nekat datang rumah awk tapi mak awk kate awak xde 
tapi saya nmpak kasut awak 
sampai hati mak awk tipu saya......

malam tu awk mintak putus ngn saya...
puas sy pujuk dan merayu kat awk tpi awk kate awk mahu bersama si dia
..saya tak tahu nk ckp mcm mana.
sy cdey sgt n sy akn berhti2 dgn cinte ..
sy akn brcnte jka dye bt0w2 bt sy jtuh cnte..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i love u

BOY: A, B, C GIRL: huh? BOY: Always Be Careful GIRL: ahh and then? BOY: D, E, F, G ............... BOY: Don't Ever Forget That GIRL: ForGet That BOY: I'm H, I BOY: Happilly Inlove GIRL: so BOY: J, K, L, M, Just Keep Loving Me GIRL: and how about N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z ? BOY: (thinks) BOY: No Other Person Quite, Reasonable, Shall Treat U Very Well Xcept me You'll Zee

Pengikut

Terdapat ralat dalam alat ini